لیست شماره تلفن و شماره موبایل سازندگان ساختمان منطقه ۱۳ تهران

جهت خرید و تهیه لیست شماره تماس سازندگان منطقه ۱۳ با شماره تلفن ۷۲۸۹۷۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

لیست شماره تلفن و شماره موبایل سازندگان ساختمان منطقه 13 تهران

اگر بخواهیم یکی از شرقی ترین نقاط تهران را نام ببریم، باید به منطقه ۱۳ تهران اشاره کنیم که شامل محله هایی مثل پیروزی، نبرد، نیروی هوایی، کوی زینبیه و …می شود.

این منطقه تراکم جمعیتی زیادی دارد و بخش زیادی از جمعیت تهران را در خود جای داده است. نزدیکی به برخی از مراکز خرید بزرگ شرق (مثل بازار پیروزی و …) باعث شده است که پروژه های تجاری و مسکونی در اطراف آن بسیار زیاد باشد.

یکی از ساختمان های در حال ساخت منطقه ۱۳ تهران، یک مجموعه تجاری اداری در خود خیابان پیروزی است که نمای سفید طاق ضربی آن را می توان از دور در خیابان پیروزی مشاهده کرد.

از این دست ساختمان های در حال ساخت منطقه ۱۳ تهران کم نیست و می توانید در جای جای آن، این پروژه ها را تماشا کنید.

به همین خاطر است که یکی از نقاط تهران که توجه فروشندگان مصالح ساختمانی و خدمات مربوط به آن را به خود جلب کرده است، همین منطقه سیزده می باشد.

اگر در یکی از شغل های مربوط به ساختمان سازی مشغول به کار هستید، احتمالا باید این نقطه را برای فروش محصول یا خدمات خود در نظر داشته باشید.

اما آیا می توان تک به تک پروژه های ساختمانی منطقه ۱۳ را به تنهایی و بدون کمک پیدا کرد؟ آیا امکان پذیر است که خودتان به سراغ این پروژه ها بروید و با مراجعه حضوری، بتوانید محصول خود را به فروش برسانید؟

واقعیت این جاست که چنین چیزی بعید است! شما نه زمان و نه هزینه ی کافی برای مراجعه ی حضوری به تک به تک این پروژه های ساختمانی را نخواهید داشت. به همین دلیل بهتر است به سراغ دیتابیس های ساختمانی موجود بروید

یک بانک اطلاعات ساختمانی به چه کارتان می آید؟

اگر شغلی مربوط به صنعت ساختمان دارید، احتمالا لازم است قبل از هر چیزی یک بانک اطلاعاتی تهیه کنید. این بانک اطلاعاتی در چند مورد خاص به شما کمک خواهد کرد:

اول از این که شماره تلفن سازندگان منطقه ۱۳ تهران را در اختیار شما قرار خواهد داد. به این ترتیب با یک پیامک تبلیغاتی، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری می توانید محصولات خود را به بازار هدف (پیمانکاران ساختمانی) برسانید.

این نکته ی مهم را هم باید بدانید که دانستن آدرس و مساحت پروژه ی مورد نظر بسیار حائز اهمیت است. گاهی مواقع شما می خواهید فقط در محدوده ی اطراف خود بازاریابی داشته باشید. به این ترتیب خیلی راحت می توانید از بانک اطلاعاتی فقط منطقه ی مورد نظر یا حتی محله ای خاص را انتخاب کنید.

هم چنین بسیار حائز اهمیت است که مرحله ی ساخت پروژه را بدانید. گاهی مواقع بازاریابی برای برخی از این پروژه ها کاملا بیهوده است چرا که اساسا به خدمات یا محصولات شما نیازی ندارند و از آن مرحله ی ساخت گذشته اند.

در نهایت این که اگر به دنبال یک بانک اطلاعات ساختمانی جامع و کامل هستید که به طور مداوم آپدیت شوید، ما به شما بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه را معرفی می کنیم.