راهنمای خرید میلگرد

راهنمای خرید میلگرد | میلگرد

همانطور که می دانید در حال حاضر شرکت های بسیاری در زمینه تولید محصولات فولادی به ویژه میلگرد در سراسر ایران فعال می باشند.

شرکت آهن ملل اصفهان با مدیریت مهندس مسعود قائدی از جمله شرکت های معتبری است که در زمینه تامین و فروش انواع آهن آلات در حال فعالیت می باشد.

این شرکت از سابقه ای طولانی در زمینه تأمین آهن آلات پروژه های صنعتی و عمرانی در کمترین زمان برخوردار است و به دلیل رابطه مستقیم و بدون واسطه با کارخانه های فولادی ایران، قادر است محصولات فولادی را با مناسب ترین قیمت به خریداران عزیز خود عرضه دارد.

آهن ملل از جواز کسب فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنف آهن فروشی و ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران برخوردار می باشد.

 راهنمای خرید میلگرد | میلگرد

یکی از موارد با اهمیت برای خریدارانی که تمایل به سفارش غیرحضوری دارند این است که مجموعه مورد نظر دارای مجوزهای لازم در ارتباط با فعالیت خود باشد. در همین راستا، آهن ملل کلیه مجوزات لازم برای خرید آنلاین را دارا می باشد. به همین ترتیب، می توانید با خاطری آسوده از این شرکت خریداری نمایید.

شما عزیزان می توانید همواره قیمت میلگرد و کلیه محصولات فولادی را در بستر وب استعلام کنید. آهن ملل به عنوان برند شناخته شده در بازار آهن، مورد اعتماد فعالان این حوزه بوده و توانسته رتبه یک فروش آهن آلات در ایران را از آن خود کند و سازمان های دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی را در زمره مشتریان خود ببیند.

شرکت آهن ملل اصفهان، تاکنون پروژه های بسیاری را در کارنامه پر افتخار خود دارد. از جمله این پروژه ها می توان به پروژه آزاد راه تهران شمال، خط لوله گازی ایران ترکمنستان، ایستگاه های گازی ایران و عراق، سازمان عمراه شهرداری های ایران، کلیه مقاطع فولادی آموزش و پرورش استان فارس، کلیه مقاطع فولادی اداره آبفا استان فارس، شهرداری اصفهان، تامین میلگرد دفتر ریاست جمهوری، پتروشیمی و پالایشگاه اصفهان، تامین کلیه مقاطع فولادی وزارت نفت و غیره اشاره کرد.

شرکت آهن ملل اصفهان، علاوه بر دارا بودن از رزومه قوی کاری، قادر است با ارائه مشاوره های رایگان و صیمیانه کارشناسان فروش با تجربه خود، همیار شما در زمینه خرید آهن آلات مورد نیازتان باشد.

خرید انواع میلگرد ساده و آجدار

همانطور که اشاره کردیم هم اکنون کارخانه های تولید میلگرد بسیاری در سراسر ایران به تولید میلگرد ساده و آجدار مشغول می باشند.

به طور معمول قیمت میلگرد در ساعات پیش از ظهر توسط کارخانه های تولیدکننده اعلام می شود و سپس در سایت های مختلف فروش آهن آلات به ویژه آهن ملل اصفهان به روز می شود.

به دلیل این که قیمت ها در بازار میلگرد و کلیه محصولات فولادی با نوسانات زیادی همراه می باشند، بهتر است که برای خرید به صورت تلفنی استعلام قیمت کنید تا به این ترتیب از به روزترین قیمت میلگرد مطلع شوید.

به دلیل اینکه برخی از کارخانه ها از اعلام نرخ و قیمت میلگرد اجتناب می کنند و بر همین اساس جداول قیمتشان به روز نمی شود، لازم است که گاهی به صورت تلفنی استعلام قیمت کنید. این موضوع به معنی عدم اعلام قیمت توسط کارخانه نمی باشد.

مشتریان محترم می توانند همه روزه در ساعات کاری مجموعه با شماره تلفن های درج شده در سایت آهن ملل با کارشناسان تماس و ضمن اطلاع از بهترین قیمت میلگرد از مشاوره های تخصصی بهره برده و همچنین از نحوه ارسال سفارشات و موارد مالی مطلع شوند.

 راهنمای خرید میلگرد | میلگرد

معمولا خرید میلگرد به دو صورت ظرفیت و خرده فروشی انجام می شود. هر ظرفیت میلگرد حدود ۲۴ تن است و چنانچه بصورت خرید مستقیم از کارخانه انجام شود شاهد محدودیت سایز در یک ظرفیت خواهیم بود. اما چنانچه مشتری تقاضای یک ظرفیت میلگرد در چندین سایز را داشته باشد، سفارش از انبار شرکت آهن ملل اصفهان برای ایشان ارسال خواهد شد. خریدار باید به این نکته که قیمت تمام شده خرید یک ظرفیت میلگرد از کارخانه با قیمت تمام شده خرده فروشی تفاوت دارد، توجه نماید.

در خرید میلگرد و آهن آلات به دلیل وجود نوسانات لحظه ای در بازار، دریافت تاییدیه قیمت از واحد فروش الزامیست. برای دریافت تاییدیه نرخ روزانه میبایست با کارشناسان فروش شرکت آهن ملل اصفهان تماس بگیرید. این شرکت در کمتر از ۴۸ ساعت سفارشات خریداری شده مشتریان محترم را در سراسر ایران به دست ایشان می رساند.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش کلیه کارخانجات فولاد و برندهای مطرح در این صنعت را در اختیار داشته و محصولاتی چون میلگرد ذوب آهن اصفهان، راد همدان، شاهین و ظفر بناب، زاگرس شهرکرد، میلگرد میانه، بافق و ابرکوه یزد را از طریق دفتر فروش این مجموعه در شهر اصفهان به کلیه نقاط ایران با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن ارسال می کند.

شرکت آهن ملل اصفهان میلگرد تولیدی کلیه کارخانجات ذوب آهن ایران را با بهترین قیمت و مناسب ترین نرخ موجود در بازار آهن آلات ایران به مشتریان محترم ارائه می کند.

آهن ملل که شرکتی ثبت شده در مرکزآهن ایران، شهر اصفهان می باشد، میلگرد تولیدی کارخانجات ذوب آهن کلیه نقاط کشور را در بازار آهن آلات کشور به متقاضیان خرید این محصولات عرضه می کند. کارخانجات مطرحی چون ذوب آهن اصفهان، کویر کاشان، ابرکوه یزد، بافق یزد، بردسیر کرمان، روهینا دزفول، صبا فولاد زاگرس، میانه، نیشابور و غیره در زمره تولیدکنندگانی هستند که این شرکت کلیه محصولات فولادی آن ها را با مناسب ترین نرخ موجود و ارزانترین قیمت ارائه می کند.

میلگرد یکی از مهمترین مقاطع فولادی است که در ساختمان سازی حرف اول را میزند. بهترین زمان خرید میلگرد بستگی به زمان ساخت و ساز دارد. محصول دیگری که در کنار میلگرد بیشترین استفاده را دارد تیرآهن است و به عنوان مصالح ساختمانی در پروژه های صنعتی زیاد استفاده می شود.

تولید میلگرد و تیرآهن کارخانه های تولیدکننده ایرانی

تولید میلگرد و تیرآهن در ایران رو به رشد است و حداقل در ۴۴ کارخانه در ایران تولید میلگرد انجام می شود و همچنان تعداد این کارخانه ها رو به افزایش است.

میلگرد در سایز های مختلف تولید میشود و گاهی ممکن است شاهد کمبود این محصول پرتقاضا از سوی منابع تامین کننده باشیم.

 راهنمای خرید میلگرد | میلگرد

علت این موضوع می تواند عوامل مختلفی از قبیل کمبود موقتی مواد اولیه مثل شمش، صادرات بیش از حد و یا حتی گاهی محدود کردن عرضه با هدف افزایش قیمت باشد.

بنابراین در شرایطی که سطح عرضه این محصول در بازار ایران کمتر از سطح تقاضا قرار بگیرد، قیمت میلگرد تمایل به رشد پیدا می کند.

شرکت آهن ملل اصفهان، آهن آلات مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت بازار تأمین می کند.

تحلیل و بررسی قیمت براساس زمان پروژه

آگاهی و اطلاع از بهترین زمان خرید میلگرد برای تمامی خریداران میلگرد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بر همین اساس، در صورتی که زمان کافی برای منتظر ماندن ندارید لازم است که سریعا خرید خود را انجام دهید. برای این موضوع لازم است که اخبار بازار آهن به ویژه میلگرد را در سایت آهن ملل اصفهان دنبال کنید.

در غیر اینصورت اگر برای خرید پروژه های خود زمانی لازم و کافی دارید، بهتر است که حداقل از ۳ ماه قبل روند بازار را با استفاده از تحلیل های تکنیکال بررسی و پیش بینی کنید.

در صورتی که خودتان دانش کافی نسبت به تحلیل تکنیکال ندارید ما می توانیم در این بخش به شما کمک کنیم.

 راهنمای خرید میلگرد | میلگرد

تحلیل تکنیکال به  پیش بینی روند بازار کمک می کند. اساسا در بازاری که آرشیو قیمتی آن کامل باشد و همچنین اقتصاد آن کشور سالم باشد، این نوع تحلیل حتی در کوتاه مدت هم از دقت بالاتری برخوردار است.

با این وجود در کشور ما که هر روز شاهد اخبار مثبت و منفی پیش بینی نشده و تاثیرگذاری های عجیب هستیم، دقت این نوع پیش بینی در بازار آهن کمتر شده است.

بنابراین توصیه ما به شما این است در صورتی که زمان کافی دارید از تحلیل تکنیکال استفاده کنید.

خرید میلگرد با آگاهی کافی

نکته مهم و قابل اهمیت درباره آگاهی کافی نسبت به قیمت پیش از خرید آهن آلات در درجه اول احساس آرامش خاطر نسبت به سرمایه خودتان است.

از طرفی موضوعی که از دیدگاه عده کمی از خریداران همیشگی پروژه های صنعتی با آن مواجه می شویم این است که در ایران هیچ چیز قابل تحلیل نیست.

چرا که ایران تحریم است، اقتصاد آن وابسته به دلار است و کلی چراهای دیگر.

در پاسخ باید گفت به هر حال تمام این اتفاقات در طی دوران گذشته هم تاثیر خود را بر روی قیمت ها گذاشته اند. بنابراین وقتی از تحلیل تکنیکال استفاده می کنید در دل خود اخبار و هیجانات بازار را اعمال کرده است. بنابراین نگران اصلا نباشید.

در واقع اینطور نیست که نمودارها حرفی از شرایط اقتصادی به ما نزنند. بلکه تنها چیزی که مهم است این است که با اینکه برای هر قیمتی علتی وجود دارد اما ما به علت ها کاری نداریم و تنها با استفاده از ابزارهایی که در علم احتمال و توسط اساتید بزرگ تایید شده هستند، به تحلیل می پردازیم.

راهنمای خرید میلگرد کارخانه های مختلف فولادی

قیمت روز انواع میلگرد و آهن، به صورت لحظه ای و آنلاین در وب سایت بروزرسانی می شود. همچنین با عضویت در کانال تلگرام آهن ملل می توانید از اخبار لحظه ای بازار آهن و تحلیل و پیش بینی بازار آهن در بازار ایران مطلع شوید. علاوه بر آن می توانید از مشاوره تیم مجرب فروش آهن ملل، جهت تصمیم گیری بهتر در خرید خود بهره مند شوید .

روش خرید آهن آلات

جهت خرید آهن آلات، می توانید روزانه به جداول قیمت میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی، ورق آهن، لوله فولادی، قوطی و پروفیل، محصولات مفتولی و شمش فولادی مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول موردنظرتان، فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید و یا می توانید با دفتر مرکزی آهن ملل تماس گرفته و پروسه خرید را به کارشناسان فروش ما بسپارید.

خرید اینترنتی آهن آلات

در صورت تمایل به خرید اینترنتی آهن آلات، با مراجعه به لیست قیمت های روزانه موجود در وب سایت، فرم ثبت سفارش را تکمیل کرده و منتظر هماهنگی واحد فروش برای تحویل بار در آدرس اعلام شده باشید.

 راهنمای خرید میلگرد | میلگرد

خرید تلفنی آهن آلات

در صورت تمایل به خرید تلفنی آهن و میلگرد و استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان فروش با شماره های دفتر فروش آهن ملل اصفهان تماس بگیرید و پروسه خرید را به کارشناسان ما بسپارید.

خرید حضوری آهن آلات

در صورت تمایل به خرید حضوری میلگرد و آهن، به دفتر مرکزی آهن ملل واقع در اصفهان، حدفاصل پل آذر و پل فلزی، جنب مسجد انقلاب، ساختمان گلدیران، طبقه دو، واحد سه مراجعه کرده و جهت تأمین آهن آلات پروژه های خود از خدمات آهن ملل اصفهان و مشاوره کارشناسان فروش بهره بگیرید.

نتیجه گیری 

قبل از خرید میلگرد بهتر است چند روز نوسانات بازار و قیمت میلگرد را در سایت آهن ملل در قسمت اخبار لحظه ای آهن آلات به صورت آنلاین دنبال کنید و از تحلیل تکنیکال استفاده کنید. اگر از تحلیل تکنیکال اطلاعات کافی ندارید می توانید از کارشناسان آهن ملل کمک بگیرید.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است