پروژه تجاری و اداری آیرانا در منطقه ۲۲

پروژه تجاری و اداری آیرانا | معرفی امکانات مختلف پروژه آیرانا

پروژه تجاری و اداری آیرانا به‌عنوان بلندمرتبه‌ترین برج اداری و تجاری منطقه ۲۲، در استثنائی‌ترین مکان منطقه ۲۲ قرارگرفته است که با دسترسی از چهار طرف به موقعیتی ممتاز تبدیل‌شده و با چشم‌انداز همیشگی خود به دریاچه زیبای چیتگر و پارک مجاور آن آینده‌ای فوق‌العاده درخشان را در انتظار دارد.

پروژه تجاری و اداری آیرانا با ۳۴ طبقه و مساحت ۷۲۰۰ مترمربع، بلندمرتبه‌ترین سازه تجاری و اداری منطقه بوده که با پیش‌بینی گنجایش ۲۲۰۰ دستگاه خودرو، نیازهای خدمات شهری را به‌خوبی برآورده می‌نماید.

موقعیت جغرافیایی پروژه تجاری و اداری آیرانا

این پروژه در حاشیه شمالی دریاچه چیتگر و در موقعیتی کم‌نظیر، واقع در منطقه ۲۲ شهرداری تهران (شهرک راه‌آهن) پیش‌بینی‌شده و با آبگیری دریاچه دارای دید زیبا و موقعیت تفریحی، توریستی مناسبی می‌باشد. این پروژه به دلیل نزدیکی به بزرگراه همت و حکیم ازنظر راه دسترسی به شرق تهران و مرکز شهر و کرج موقعیت مناسبی دارد. به دلیل واقع‌شدن مجموعه در منطقه با بافت نو، پیش‌بینی ارتباطات مناسب شهری و طراحی و اجرای شریان‌های حیاتی شهری مطابق آخرین ضوابط مصوب انجام‌شده است.

موقعیت ممتاز و استثنایی پروژه در بهترین نقطه محور تجاری و اداری چهارباغ، نزدیکی به امتداد بزرگراه حکیم و دریاچه چیتگر، از ویژگی‌های برجسته پروژه به شمار می‌رود، به‌طوری‌که بهره‌برداری از هریک از طرح‌های مزبور («دریاچه چیتگر-شهدای خلیج‌فارس»، «تجمیع برخی از اصناف تهران و رونق اقتصادی آن»، «امتداد بزرگراه حکیم» و برخی دیگر از پروژه‌های تجاری، تفریحی، مواصلاتی و …) می‌تواند تأثیر به سزایی در افزایش درآمد پروژه تجاری و اداری آیرانا برجای گذارد.

ویژگی‌ها و مشخصات اجرایی پروژه آیرانا

برای ساختمان ۱۳ طبقه پارکینگ و ۱۰ طبقه مختلط تجاری در نظر گرفته‌شده است ۱۰ طبقه اداری و نیز سطح زیربنای هر طبقه متفاوت می‌باشد.

امکانات پروژه تجاری و اداری آیرانا

۱. پارکینگ و تأسیسات

بر اساس برآورد صورت گرفته، ۲۲۰۵ پارکینگ برای این مجموعه ساخته خواهد شد. همچنین تأسیسات این مجموعه در بخشی از طبقه ۳- و ۴- و طبقه نهم قرار خواهد گرفت.

۲. کاربری تجاری و شهربازی

طبقات منفی ۲ تا مثبت ۳، مثبت ۷ و ۸ و طبقه ۲۰، با کاربری تجاری این مجموعه می‌باشند. ضمناً‌ در طبقات ۴، ۵ و ۶ این مجموعه شهربازی ساخته خواهد شد.

۳. کاربری اداری

قرار است در طبقات دهم تا نوزدهم واحدهای اداری این مجموعه ساخته شوند.

پروژه تجاری و اداری آریانا به‌عنوان طرح‌های ملی موجود در منطقه ۲۲ سایر طرح‌های تفریحی و گردشگری حاشیه دریاچه چیتگر و داخل پارک، پروژه احداث ۳۰۰۰ هکتار مجموعه تفریحی ـ گردشگری در قسمت بالادست و ضلع شمالی منطقه ۲۲، باغ گیاه‌شناسی، پارک فناوری، مسیل وردآورد و … همگی از نقاط قوت موجود و در دست مطالعه در منطقه ۲۲ می‌باشند.

درصورتی‌که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می‌نمایید، پیشنهاد می‌شود با بانک اطلاعات ساختمان‌ های در حال ساخت پرشین سازه آشنا شوید.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است